Belvilla håndterer utleie av over 40 000 luksusferieboliger for huseiere i mer enn 20 europeiske land. Ferieboliger har blitt svært populære de siste årene, spesielt i covid-19-perioden. Et feriehus tilbyr trygghet, privatliv og bekvemmelighet i den mest populære tiden av året: ferien!
Belvilla har engasjert Continews for å støtte dem innen PR. Belvilla er i stand til å samle inn mye data, slik at nyhetene deres alltid er basert på fakta. «Vi samarbeider med Continews fordi de ansatte i dette PR-byrået kjenner de nasjonale mediene godt og har god kontakt med dem. Dette gjør at budskapene kommer raskt og enkelt ut. Dette er et stort pluss for oss. Spesielt de nasjonale dagbladene som siterer oss og inkluderer merkevaren vår i sin dekning, har holdt fast ved meg,» sier Van der Meer.
Et smil om munnen
Hanita: «Det styrker merkevarekjennskapen og tilliten til merkevaren din når du dukker opp i media hver måned. Vi tror på kraften i gjentakelse.» Ved å tilby ulike abonnementer hjelper Continews organisasjonen din med månedlige medieopptredener.
«Jeg er veldig fornøyd med samarbeidet med Continews’ medarbeidere. På grunn av samarbeidet når vi ut til flere medier, og merkenavnet vårt dukker opp mye oftere i mediene. De spør seg frem og er proaktive når det gjelder å tenke sammen med mulig dekning. De pitcher mediene ut fra den relasjonen de har med journalisten, og gir mer informasjon utover en pressemelding som deles. Continews’ PR-folk sørger for den rette tilnærmingen til mediene.»
Nederland versus resten av Europa
Belvilla er en internasjonal organisasjon og genererer derfor PR i flere europeiske land. «For noen år siden var nederlandske medier fortsatt et foregangsland, fordi de tok til seg mange nyheter fra andre land og begynte å stille spørsmål om dem. Dette gjorde nederlandske medier mer internasjonalt orienterte enn mediene i de fleste andre europeiske land. Denne mentaliteten har siden blitt adoptert av andre land. Continews-teamet vet fortsatt å kapitalisere på dette.»